(Érvényes: 2021. 12. 15-től visszavonásig)
Általános tájékoztató
Internetes áruházunkban vásárolt termékek személyes átvétel keretében, vagy kiszállítás útján jutnak el a vevőhöz. A kiszállítást szerződött partnerünk, a GLS Futárszolgálata végzi.
A megrendelt termékeket a rendeléstől számított 1-2 munkanapon belül eljuttatjuk a megrendelő által megadott szállítási címre. Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás. Hosszabb ünnepnapok előtti szállítási rendről a honlap nyitóoldalán tesszük közzé az aktuális információt.
Szállítás költségei
Szállítás magyarországi címre:
- Szállítási díj: ha az áru bruttó értéke 30 000 F vagy kevesebb, a fuvar díj 1650,- Ft/csomag; ha az áru értéke 30 001 Ft vagy ennél több, a szállítás ingyenes.
- Csomagolási díj: 0 Ft (nulla forint)
Szállítás a környező országokba:
- Ár egyedi egyeztetés alapján.
Személyes átvétel helye:
- Cím: Játékáruház, 9200 Mosonmagyaróvár Várallyai u. 3.
- Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 9:00-17:00; Szombat: 9:00-13:00
Futárszolgálat eljárása
A GLS Futárszolgálat kézbesítője a kézbesítést minden esetben kézbesítési okirattal végzi, vagy a vevő aláírását elektronikus úton rögzíti. A megrendelő adatainak megadásakor olyan szállítási címet kérünk, ahol a megadott szállítási napon 8.00-17.00 óra között át tudják venni a futártól a küldeményt.
Ha a megrendelő vagy a feltüntetett címzett nem érhető el a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a futárszolgálat a megrendelő által megadott telefonszámon egyeztet a küldemény ismételt kiszállításával kapcsolatban.
Sikertelen kézbesítés
A futárszolgálat csak egyszer kísérli meg a küldemény újra a kiszállítását, ezután a csomag visszakerül a feladóhoz. Amennyiben az ismételt kézbesítés a megrendelő hibájából hiúsult meg, a csomag újraküldésének költsége minden esetben a megrendelőt terheli.
Teendők sérült termék, sérült csomagolás esetén:
A KWH Kft. – mint a termék eladójának – raktárából minden esetben sérülésmentesen kerül ki az áru. Nagyon ritkán azonban előfordulhat, hogy a címzetthez sérülten érkezik az áru.
Amennyiben a kézbesítéskor felismerhető a termék vagy annak csomagolásának sérülése, ezt a tényt a kézbesítési okiraton vagy az aláírást rögzítő egyéb technikai eszközön a küldeményt átvevő személynek azonnal jeleznie kell. Ilyen esetben a vevőnek más teendője nincs.
Ha a kézbesítéskor NEM felismerhető a termék sérülése, az csak az áru felbontása után látható, kérjük, e tényt 24 órán belül jelezzék e-mailen a következő címre: iroda@lurkoglobus.hu. Ezen kívül a vevőnek más teendője nincs.
Az ügyintézést nagymértékben elősegíti, ha a csomag vagy termék sérüléséről a vevő fényképet tudna küldeni a megadott e-mail címre, de ez nem kötelező. A fénykép kizárólag a sérülés, törött alkatrész, rész beazonosítását szolgálja, nem feltétele a termék cseréjének, vagy a hiányzó alkatrész pótlásának.